czwartek, 11 lutego 2016

Burrito na kilka sposobów

Zwinięta w rulon tortilla z sycącym farszem. W wersji klasycznej - mięsnym, ale wśród moich propozycji znajdziecie także burrito wegetariańskie. Zapraszam do skosztowania każdej wersji! Smacznego!
Burrito z mięsem mielonym

Burrito z mięsem mielonym

Przygotuj tortille. Zrób farsz z podsmażonej na niewielkiej ilości oleju cebulki, mięsa mielonego, oraz odsączonej z zalewy fasolki i kukurydzy. Dodaj trochę sosu pomidorowego, przecieru lub salsy pomidorowej. Nałóż nadzienie na placek, zawiń. Przekrój placki tak, by uzyskać podobne kształty co na zdjęciu. Nałóż na talerz, udekoruj kleksami śmietany.

Wegetariańskie burrito
Wegetariańskie burrito

Placki tortilli wypełnij farszem z fasoli, kukurydzy, papryki. Do nadzienia dodaj także ser żółty i sos pomidorowy lub sos salsa. Dopraw pieprzem, solą, świeża kolendrą.

Burrito ze szpinakiem

Burrito ze szpinakiem


W tej wersji farsz składa się ze szpinaku z dodatkiem czosnku oraz gotowanego jajka,.


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły, muszę potestować :)

    http://owcewgorach.pl/ moją pasją!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie zjadł coś takiego, jednak ostatnio uzywam preparatu propolis na odchudzanie. Liczę, że moja waga dzieki temu spadnie jak najszybciej. Wszlkie fast-foody muszę odłożyć na bok :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie ogólnie mają taką manierę, że kolekcjonują różnego rodzaju przedmioty. Uwielbiają zbierać. Ja nie jestem inny oczywiście, gromadzę znaczki oraz monety od dziecka. Potężna kolekcja którą powinienem dawno temu spieniężyć jednak nie mam sumienia. Pieniądze by mi się jak najbardziej przydały gdyż mam zaciągnięte pożyczki bez zaświadczeń którę muszę co miesiąc spłacać.

    OdpowiedzUsuń